Wednesday, April 6, 2016

Egtukar

Salam petang semua..
Harini abah admited kat ppum plak.. risau.. yes sgt risau..
Life is so misteri sampai tak sabar nak selak bab yg terakhir nak tahu endingnya..
Semoga ending ni menggembirakan.. nak sgt abah sihat.. nak sgt abah jadi macam dulu.. sedih bila abah cakap "aku tak sempat cakap dengan budak tu aritu.. kena gi sabah macamni" aku nangis satu pagi tu.. bila pikir kalau ape2 jadi.. abah takde nak nikahkan aku.. sedihnyaaaa.... nak abah sihat.. nak abah tgok suami aku.. nak abah n mak tgok anak2 aku.. nak diorg sihat macam biasa.. 
Setiap kali aku blik kg aku mesti berharap semuanya jadi cam normal.. abah sihat.. mak sihat.. aku nak cerita apa yg jadi kat sini.. n abah marah aku gelak kuat2 sebb sibuk cerita pasal cerita2 yg best kat sini... rindu abah yg dulu.. rindu keluarga aku yg dulu...
Tu pasal aku mohon egtukar untuk kesekian kalinya... supaya aku dapat berkhidmat untuk abah ngan mak seblum aku kawin..

Mak abah.. rindu sgt.... semoga semuanya ok.. 😂😂

No comments:

Post a Comment